+48 22 203 46 26 office@worldit.com.plplen

Toshiba Europe GmbH przedstawiła dziś cele i strategię na najbliższy rok finansowy. Firma zamierza umacniać swoją pozycję na rynku komputerów dla biznesu. Celem producenta jest dwucyfrowy wzrost w kluczowych sektorach rynku.

W oficjalnym komunikacie producenta czytamy m.in:

„Mamy już ponad 30 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań dla biznesu. Ubiegły rok poświęciliśmy na przeorganizowanie naszej firmy tak, aby mogła ona nadal rozwijać się w konkurencyjnym środowisku” – mówi Maki Yamashita, Vice President, B2B PC, Toshiba Europe GmbH. –„Powstały fundamenty struktury dającej swobodę budowania głębszych, efektywniejszych relacji z naszymi partnerami i użytkownikami końcowymi. Informowanie o kierunku, w jakim zmierzamy z naszymi rozwiązaniami dla biznesu jest tym istotniejsze, że przejmujemy pełną kontrolę nad procesem ich projektowania i produkcji”.

W ciągu najbliższych 12 miesięcy Toshiba nadal będzie intensywnie działać na rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, rozszerzając wsparcie strategiczne oraz kontakty z parterami biznesowymi, a także z obecnymi i przyszłymi klientami. Obecnie trzy czwarte europejskiego zespołu sprzedaży bezpośrednio kontaktuje się z klientami końcowymi, by sprawniej reagować na ich potrzeby będące wynikiem wyzwań z jakimi zmaga się współczesny biznes.

Firma zmieniła także podejście do projektowania i produkcji swoich urządzeń. Jej najnowsze laptopy są od początku do końca tworzone w należącej do Toshiba fabryce mieszczącej się w Hangzhou (Chiny). Daje to firmie pełną kontrolę nad całym procesem produkcji

Ponadto, europejskie call centre uruchomione w 2015 roku zwiększy zasoby przeznaczone na bezpośrednią komunikację z potencjalnymi klientami z rynku średnich i dużych przedsiębiorstw. Celem tych kontaktów będzie zarówno pozyskiwanie nowych klientów, jak i przetarcie szlaków dla partnerów Toshiba z kanału sprzedaży.

Źródło: Toshiba.